Klantenservice en contact
Heeft u vragen over Digitale TV of een vraag aan ShopDigitaleTV.nl? Op deze pagina vindt u de juiste manier om in contact te komen met ShopDigitaleTV.nl.
Veelgestelde vragen
- Wij hebben een lijst opgesteld van veelgestelde vragen en de antwoorden daarop. Grote kans dat uw vraag al een keer gesteld is aan ShopDigitaleTV.nl. Kijk daarom eerst in de lijst van veel gestelde vragen.
- Kijk hieronder of uw vraag reeds eerder gesteld is.
Categorieën en veelgestelde vragen (overzicht)
-
Algemeen - Digitale TV
- @Home: Wat heb ik nodig om digitale televisie van @Home te kunnen ontvangen?
- @Home: Wat is digitale televisie van @Home?
- Casema: Wat heeft Casema Digitale Televisie mij te bieden?
- Heb ik altijd een C.A. kaart of smartcard nodig?
- Is de beeld- en geluidskwaliteit van de digitale ontvanger gelijk aan DVD- en CD-kwaliteit?
- Waar staat DVB-T voor?
- Wat is een C.A. kaart of smartcard?
- Wat is een CAI Signaal?
- Wat is een decoder of set-top box?
- Wat is een decoder?
- Wat is een dual tuner?
- Wat is een single tuner?
- Wat is HD TV?
- Wat is het verschil in bereik van analoge en digitale ethertelevisie (DVB-T)?
- Welke voordelen biedt Digitale Televisie?
-
Gebruik - Digitale TV
- @Home: Kan ik digitale televisie van @Home ook op een tweede tv-toestel ontvangen?
- Casema: Hoeveel toestellen kan ik aansluiten op de digitale ontvanger?
- Casema: Ik wil bepaalde zenders blokkeren voor mijn kinderen, kan dat?
- KPN Interactieve TV: Hoe kan ik een programmaherinnering instellen?
- KPN Interactieve TV: Hoe kan ik zenders verbergen?
- KPN Interactieve TV: Wat bedoelt KPN met ‘TV kijken wanneer u wilt’?
-
Installeren - Digitale TV
- Casema: Ik heb slecht/geen beeld op mijn televisie. Wat kan ik hier aan doen?
- Casema: Wat heb ik nodig om Casema Digitale Televisie te kunnen ontvangen?
- Digitenne: Hoe sluit ik een dakantenne op de digitale ontvanger aan?
- Digitenne: Waarom zijn er verschillende type antennes voor DVB-T?
- KPN Interactieve TV: Ik heb blokjes of een stilstaand beeld bij het zappen. Hoe los ik dit op?
- KPN Interactieve TV: Ik krijg geen beeld. Wat moet ik doen?
- KPN Interactieve TV: Kan ik een tweede TV aansluiten?
- UPC: Hoe kan ik een UPC service monteur inhuren?
- UPC: Ik heb de melding: “Uw Smart Card is niet geregistreerd” in beeld. Wat moet ik nu?
- UPC: Ik zag dat er 150 zenders zijn ingelezen maar ik ontvang er minder. Klopt dat wel?
- UPC: Maakt het uit wat voor kabels ik gebruik bij het aansluiten van UPC Digital TV?
- UPC: Waar vind ik mijn UPC activeringscode?
- UPC: Welke apparatuur kan ik aansluiten op de UPC MediaBox?
Bedrijfsgegevens
-
Bent u op zoek naar onze bedrijfsgegevens? Klik hier voor onze bedrijfsgegevens.
-
De bedrijfsgegevens van ShopDigitaleTV.nl: ShopDigitaleTV.nl
Etnastraat 20
4814 AA BredaKVK: 20.14.15.94
BTW: NL8195.11.274.B01
Ontvangst cadeau bij uw bestelling
- Bekijk hier de procedure voor ontvangst van het cadeau bij uw bestelling.
- Heeft u recht op een cadeau bij uw bestelling? De ontvangstprocedure voor uw cadeau vindt u op deze pagina.
- Nog niets ontvangen? Heeft u deze procedure gevolgd en nog niets ontvangen? Geef ons alstublieft 2–4 weken de tijd om het te versturen. Heeft u het na deze periode nog steeds niet ontvangen? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.
Advies op maat nodig?
- Vindt u het moeilijk kiezen of heeft u advies op maat nodig? Probeer dan eens gratis onze Adviestool: in 2 minuten een advies op maat voor u! Klik hier om de adviestool te proberen.
Schriftelijk
- Wilt u ons iets toezenden? Geen probleem, klik hier voor de adresgegevens.
- Hiernaast nogmaals onze adresgegevens:
ShopDigitaleTV.nl
Etnastraat 20
4814 AA Breda
Abonnement wijzigen of opzeggen
- Wilt u uw huidige abonnement opzeggen of wijzigen? Klik dan hier.
- Wijzigingen aan uw huidige abonnement of het opzeggen van uw huidige abonnement kunt u alleen direct bij de provider doen en helaas niet via ShopDigitaleTV.nl.
E-mailen
- Per e-mail zijn wij ook bereikbaar. Klik hier om ons een e-mail te sturen.
- Wat is precies de reden dat u ons wilt mailen:
- Ik wil telefonisch contact
- ShopDigitaleTV.nl is telefonisch bereikbaar via 0900-2228884 (45 eurocent per minuut).
- Ik zoek jullie adresgegevens / bedrijfsgegevens
- De bedrijfsgegevens van ShopDigitaleTV.nl: ShopDigitaleTV.nl, Etnastraat 20, 4814 AA Breda. KVK: 20.14.15.94, BTW: NL8195.11.274.B01.
- Ik wil mijn abonnement wijzigen en/of opzeggen
- Wijzigingen aan uw huidige abonnement of het opzeggen van uw huidige abonnement kunt u alleen direct bij de provider doen en helaas niet via ShopDigitaleTV.nl.
- Ik heb een vraag m.b.t. het cadeau bij mijn bestelling
- Heeft u recht op een cadeau bij uw bestelling? De ontvangstprocedure voor uw cadeau vindt u op deze pagina. Nog niets ontvangen? Geef ons 2–4 weken de tijd. Is het daarna nog niet ontvangen? Gebruik het contactformulier.
- Ik heb een andere vraag
- Ik heb een andere vraag (contactformulier).
- Ik wil telefonisch contact
Telefonisch
- Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar. Klik hier voor de juiste gegevens.
- ShopDigitaleTV.nl is telefonisch bereikbaar via 0900-2228884 (45 eurocent per minuut).
Gerelateerde artikelen
Digitale TV review schrijven — richtlijnen en formulier
Digitale TV review schrijven ShopDigitaleTV.nl toont reviews van digitale TV-gebruikers op deze website. Ook u kunt een review toevoegen. Uw review dient echter …
Voordelen van digitale televisie
Voordelen van digitale televisie Digitale televisie is een vorm van televisie waarbij het televisiesignaal digitaal wordt overgezonden. Het grote voordeel van …
Digitenne — Digitaal tv-abonnement voor €9 per maand
Digitenne — Digitaal tv-abonnement Bij dit abonnement ontvangt u nu een gratis cadeau! Algemene info Hieronder vindt u algemene informatie over dit digitale TV …